CRE-ON z Wrocławia: KOLPORTAŻ ULOTEK – DLA KOGO?

creonDystrybucja ulotek reklamowych może być niezwykle ciekawą i pasjonującą pracą. Potrafi być jednak również wyczerpująca fizycznie i psychicznie. Dlatego tak ważne jest, aby osoba podejmująca się tego zadania spełniała odpowiednie warunki. Powinna odznaczać się charakterystycznymi cechami osobowościowymi oraz umieć odnaleźć się w tym zawodzie. Nie jest on bowiem tak banalny jak mogłoby się wydawać. Wiele firm ma problem ze znalezieniem dobrego, rzetelnego i zaufanego kolportera, który swoją pracę traktuje poważnie. Kolportaż ulotek jest bowiem swoistą formą reklamy, która trafia bezpośrednio do odbiorcy. To w jaki sposób zostanie ona przedstawiona ma ogromny wpływ na kształtowanie opinii potencjalnego nabywcy produktu lub danej usługi. Najlepsi kolporterzy odznaczają się bogatą osobowością. Przede wszystkim są otwarci na świat, ludzi i nowe wyzwania. Nie boją się nowych sytuacji i miejsc. Są przebojowi i towarzyscy. Nigdy nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktów (nawet z obcymi osobami). Na spotkaniach ze znajomymi są postrzegani jako dusza towarzystwa, z którą można pożartować oraz porozmawiać na poważniejsze tematy. Podczas pracy, takiemu dystrybutorowi nigdy nie znika uśmiech z twarzy, wydaje się pełen energii i optymistycznie usposobiony. Nie narzuca się zanadto z propozycjami i nie macha irytująco ulotką przed oczami przechodniów. Potrafi odpowiednio dobrać grupę docelową i we właściwy sposób dostosować metody mające na celu zwrócenie uwagi potencjalnego usługobiorcy. Ta niezwykła zdolność wyłonienia z wielkiego tłumu konkretnych osób, do których kierowana jest reklama, stanowi podstawę do bycia efektywnym kolporterem.

Kolportaż ulotek Wrocław

Cre-On Studio Reklamy ul. Krynicka 50/29 50-555 Wrocław Tel. 530 755 347 http://ulotkiwroclaw.pl/ Zajęcie to jest kierowane głównie do osób młodych. Kolportaż ulotek nęci przede wszystkim uczniów szkół oraz studentów. Pracę tę podejmują również osoby starsze, ale ze względu na wysoką aktywność w trakcie zajęcia



Czy Internet zagraż reklamie w prasie?
Telewizja jest najlepszym miejscem dla reklamy, która ma dotrzeć do możliwie jak najszerszej grupy odbiorców. Reklama telewizyjna ma nie tylko szeroki zasięg, ale i dużą siłę oddziaływania. Dzieje się tak ze względu na połączenie w niej obrazu oraz dźwięku. Jak każda forma reklamy...
Taniec nie wymaga reklamy
Taniec jak zapewne niektórzy mieli okazję się zorientować, jest dość trudny do ogarnięcia, szczególnie, jeśli jest to już jeden z bardziej zaawansowanych etapów choreografii. Stąd niektórzy mają z nim znaczne kłopoty i jeśli nie muszą, to po prostu zaniechają nauki. Dla...
Szybkość tłumaczenia a jego jakość
Zlecanie tłumaczeń "na wczoraj" spotyka się coraz częściej i przez to okazują się być coraz bardziej kontrowersyjne. Zwłaszcza chodzi o etyczną stronę tego coraz powszechniejszego zjawiska. Problem ten widziany zarówno przez dokonującego tłumaczeń w tak krótkim terminie a więc...


  • Fotografia produktowa
  • Jedną z najbardziej rozwijających się sztuk fotografii w ostatnich latach, jest fotografia produktowa. Zdjęcia swoich produktów potrzebuje...
  • Szybkość tłumaczenia a jego jakość
  • Zlecanie tłumaczeń "na wczoraj" spotyka się coraz częściej i przez to okazują się być coraz bardziej kontrowersyjne. Zwłaszcza chodzi o...
  • Fachowe malowanie
  • Tak, jak w tematach ubraniowych, tak i w obrębie aranżacji wnętrz style ciągle się zmieniają. Czasem zmiany są tak silne, że trudno się...