CRE-ON z Wrocławia: KOLPORTAŻ ULOTEK – DLA KOGO?

creonDystrybucja ulotek reklamowych może być niezwykle ciekawą i pasjonującą pracą. Potrafi być jednak również wyczerpująca fizycznie i psychicznie. Dlatego tak ważne jest, aby osoba podejmująca się tego zadania spełniała odpowiednie warunki. Powinna odznaczać się charakterystycznymi cechami osobowościowymi oraz umieć odnaleźć się w tym zawodzie. Nie jest on bowiem tak banalny jak mogłoby się wydawać. Wiele firm ma problem ze znalezieniem dobrego, rzetelnego i zaufanego kolportera, który swoją pracę traktuje poważnie. Kolportaż ulotek jest bowiem swoistą formą reklamy, która trafia bezpośrednio do odbiorcy. To w jaki sposób zostanie ona przedstawiona ma ogromny wpływ na kształtowanie opinii potencjalnego nabywcy produktu lub danej usługi. Najlepsi kolporterzy odznaczają się bogatą osobowością. Przede wszystkim są otwarci na świat, ludzi i nowe wyzwania. Nie boją się nowych sytuacji i miejsc. Są przebojowi i towarzyscy. Nigdy nie mają problemów z nawiązywaniem kontaktów (nawet z obcymi osobami). Na spotkaniach ze znajomymi są postrzegani jako dusza towarzystwa, z którą można pożartować oraz porozmawiać na poważniejsze tematy. Podczas pracy, takiemu dystrybutorowi nigdy nie znika uśmiech z twarzy, wydaje się pełen energii i optymistycznie usposobiony. Nie narzuca się zanadto z propozycjami i nie macha irytująco ulotką przed oczami przechodniów. Potrafi odpowiednio dobrać grupę docelową i we właściwy sposób dostosować metody mające na celu zwrócenie uwagi potencjalnego usługobiorcy. Ta niezwykła zdolność wyłonienia z wielkiego tłumu konkretnych osób, do których kierowana jest reklama, stanowi podstawę do bycia efektywnym kolporterem.

Kolportaż ulotek Wrocław

Cre-On Studio Reklamy ul. Krynicka 50/29 50-555 Wrocław Tel. 530 755 347 http://ulotkiwroclaw.pl/ Zajęcie to jest kierowane głównie do osób młodych. Kolportaż ulotek nęci przede wszystkim uczniów szkół oraz studentów. Pracę tę podejmują również osoby starsze, ale ze względu na wysoką aktywność w trakcie zajęcia



Reklama dźwignią handlu
Marketing internetowy jest to forma marketingu, wykorzystująca jako środek przekazu Internet. Składają się na nią różne formy reklamy – do najpopularniejszych należą banery (tradycyjne, pływające, rozwijane, pionowe i poziome), tapety/watermarki, pop-upy, animacje, video,...
Jakie worki na odpady?
Jak prawidłowo separować odpady? Wielokrotnie z przyczyny swojego lenistwa nie pamiętamy o regularnej segregacji śmieci. Zaniedbujemy ten obowiązek, zapominając o tym, że jest to to najlepszy krok ku polepszeniu jakości środowiska naturalnego dookoła nas. W zalewie codziennych spraw...
Gdy mama pracuje w reklamie
Kobiety zapewne w całej Polsce mają podobny problem. Co zrobić z małym dzieckiem, kiedy potrzeba śpieszyć do pracy? Z reguły odpowiedź jest dość prosta: podrzucić babci i dziadkowi albo oddać do przedszkola. Problem jednak polega na tym, że w większości wspomnianych placówek nie ma...


  • Fotografia produktowa
  • Jedną z najbardziej rozwijających się sztuk fotografii w ostatnich latach, jest fotografia produktowa. Zdjęcia swoich produktów potrzebuje...
  • Szybkość tłumaczenia a jego jakość
  • Zlecanie tłumaczeń "na wczoraj" spotyka się coraz częściej i przez to okazują się być coraz bardziej kontrowersyjne. Zwłaszcza chodzi o...
  • Przeprowadzki. Szybko i tanio
  • Zazwyczaj przeprowadzanie się i ciągłe migrowanie osób to bardzo powszechna dziś kwestia. Wszędzie, gdzie lepiej, dostatniej ludzie się...