Ekrany LED - diody które reklamują!

reklama-led-ekranyNiektórzy uznają ekran LED jako klasyczny billboard tri-vision. Jest to bardzo ciekawy pomysł wysokiej elastyczności odbioru jaki zapewnia ekran LED. Różnica między klasycznym billboardem i techniką LED kolosalna. Twój ekran LED pozwala nie tylko na nadawanie 10 sekundowych przestrzeni reklamowych w ciągu 24 godzin na dobę. To jest najbardziej podstawową i przemawiającą cechą, ale na pewno nie jedyną. Z twoim ekranem LED możesz zrobić (i zarobić) dużo więcej. Na przykład: zdefiniować różne czasy reklamowe, które można sprzedać w konkretnych cenach, tworząc godziny szczytu emisji. Są one bardziej widoczne, a zatem są warte wyższej premii. W ten sposób możesz wyróżnić swoje usługi, oferując dostosowanie i reklamowanie produktu na określonej powierzchni. Spoty reklamowe na ekranach LED mają na celu stworzenie "świadomości" wśród klientów. Są emitowane, pośród największej liczby potencjalnych, przypadkowych widzów. Kierowane mogą być na zasadzie "bezpośredniej reakcji", gdzie wychwycone zostaną przez bardziej skłonnych do ich nabycia, czy skłonnych do nawiązania współpracy konsumentów. W ten sposób zainteresowane osoby są w stanie skorzystać jak najwięcej w godzinach szczytu. W tym samym czasie można skorzystać z niższych miejsc docelowych ruchu bardziej wrażliwy na oceny potencjalnych Klientów. Inną rzeczą, która jest już z powodzeniem realizowane przez naszych klientów to przekształcenie ekranu LED z cyfrowego billboardu w ogromny ekran telewizora podczas specjalnych okazji i szczególnych zdarzeń, które mogą uzyskać wysoki rezonans w swojej okolicy lub kraju. Co więcej, można na nich sprzedawać powierzchnie reklamowe dla tych klientów, którzy chcą skorzystać emisji reklam ze względu na ogromną ilość ludzi obserwujących ekrany LED. To tylko kilka przykładów tego, jak nasi Klienci w najbardziej właściwy sposób wykorzystali swoje ekrany LED twórczo i z zyskiem dla siebie. Zdali sobie sprawę, że ogromny ekran to nie tylko wysoka jakość przekazu, ale elastyczne narzędzie medialne, które można przekształcić i zróżnicować w zależności od rynku.



Ekonomika i marketing w agroturystyce
Agroturystyka staje się coraz ważniejszą dziedziną gospodarki. Możemy już mówić zarówno o ekonomice, jak i o marketingu związanym z agroturystyką. Agroturystyka jest przede wszystkim możliwością poprawy jakości życia ludności wiejskiej i uzyskiwania przez nią dochodów również...
Dotrzyj do szerokiego grona odbiorców dzięki reklamie zewnętrznej
Reklama zewnętrzna jest obecna na każdym kroku. Spotykamy się z nią przy drogach oraz na ulicach wielkich miast. Jest skuteczną i przyciągającą formą reklamy, w której ważne miejsce zajmuje odpowiednio zaprojektowany plakat reklamowy. Choć reklama zewnętrzna sama w sobie jest mało...
Czy Internet zagraż reklamie w prasie?
Telewizja jest najlepszym miejscem dla reklamy, która ma dotrzeć do możliwie jak najszerszej grupy odbiorców. Reklama telewizyjna ma nie tylko szeroki zasięg, ale i dużą siłę oddziaływania. Dzieje się tak ze względu na połączenie w niej obrazu oraz dźwięku. Jak każda forma reklamy...


  • Fotografia produktowa
  • Jedną z najbardziej rozwijających się sztuk fotografii w ostatnich latach, jest fotografia produktowa. Zdjęcia swoich produktów potrzebuje...
  • Szybkość tłumaczenia a jego jakość
  • Zlecanie tłumaczeń "na wczoraj" spotyka się coraz częściej i przez to okazują się być coraz bardziej kontrowersyjne. Zwłaszcza chodzi o...
  • Fachowe malowanie
  • Tak, jak w tematach ubraniowych, tak i w obrębie aranżacji wnętrz style ciągle się zmieniają. Czasem zmiany są tak silne, że trudno się...